Chcesz zastosować najnowsze trendy okazjonalne w Visual Merchandisingu?

Weź udział w szkoleniu: "Okazjonalny Visual Merchandising 2020", 30.01.2020

Zarejestruj się

Okazjonalny VM 2020

2019-12-31

Okazjonalny Visual Merchandising 2020 to temat najbliższego szkolenia z cyklu „VM Forum”, które odbędzie się 30 stycznia 2020 w Warszawie. Dlaczego warto, byś już dziś zaznaczył tę datę w kalendarzu?

VM Forum to cykl szkoleń z visual merchandisingu, których celem jest dostarczenie wiedzy o najnowszych trendach w VM. Podczas warsztatów realizowanych w 2019 roku (m.in. w styczniu dla handlu oferującego artykuły wyposażenia wnętrz i w listopadzie dla branży mody) skoncentrowaliśmy się na wiodących tendencjach w światowym vm i ich praktycznym zastosowaniu. Jednym z tematów, który wzbudził szczególne zainteresowanie było wykorzystanie wiedzy o trendach okazjonalnych do aranżacji wystawy i wnętrza sklepu. Najbardziej podobały się inspirujące przykłady bożonarodzeniowych witryn z różnych stron świata oraz prognozy trendów na najbliższe święta. Czy to przypadek? Coraz częściej wspominamy o kreowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego, a co może być lepszą do tego okazją, jak właśnie wykorzystanie okazji ( w tym między innymi świąt) do kreowania niezwykłej atmosfery i emocji – powodów, dla których zamiast kupowania w internecie, klient zapragnie odwiedzić nasz sklep, czy centrum handlowe, by miło spędzić czas i przy okazji zrobić zakupy. Klient chce częściej być przez nas pozytywnie zaskakiwany, dlatego okazji do zakupów powinniśmy tworzyć więcej niż dotychczas i powinny one być wyjątkowe. Celebrowanie najbardziej tradycyjnych świąt już nie wystarczy. Ciągle trzeba szukać nowych pomysłów. Jedna z sieci detalicznych biorąca udział w listopadowym szkoleniu pochwaliła się, że największe obroty robi z okazji rocznicy firmy, a nie Bożego Narodzenia. Czy klient odwiedzający galerię czy ulicę handlową zachwyci się wystawami podobnymi do siebie i do tych sprzed roku, dekoracjami w tych samych zestawieniach kolorystycznych (np. zieleni z czerwienią) i powtarzanymi motywami świętego Mikołaja z reniferem? Wiemy, że VM (podobnie jak marketing) jest także sztuką odróżniania się od innych. Gdzie szukać więc nowych inspiracji do optymalnego wykorzystania i kreowania okazji sprzedażowych w 2020 roku? Na pewno warto analizować przykłady tych, którzy to robią najlepiej, odwiedzać najciekawsze targi branżowe, szukać informacji w internecie i innych mediach, także poświęconych dekoracji wnętrz, brać udział w specjalistycznych szkoleniach, by zyskać nową wiedzę, jak też wymienić się doświadczeniami i pomysłami z innymi. Gdzie znaleźć takie szkolenia?

Najbliższe z nich, pt. „Okazjonalny visual merchandising 2020” odbędzie się 30 stycznia w Warszawie. Poprowadzi je Jerzy Osika – ekspert ds. sprzedaży, retail marketingu i visual merchandisingu (więcej informacji o prowadzącym znajdziesz na www.jerzyosika.com). Zaprezentuje on najlepsze przykłady okazjonalnego VM z różnych stron świata, z którymi miał okazję się zapoznać podczas swoich podróży oraz jako juror międzynarodowych konkursów na najbardziej innowacyjne sklepy. Podzieli się on też najświeższymi spostrzeżeniami z odbywających się w styczniu wiodących międzynarodowych targów dekoracji świątecznych ChristmasWorld we Frankfurcie. Przedstawi również trendy okazjonalne na 2020 rok przygotowane przez światową agencję trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku, którą reprezentuje w Polsce. Praktyczne ćwiczenia będą okazją do zastosowania zdobytej wiedzy, jak też do wspólnego kreowania unikalnych pomysłów na zachwycanie klientów i motywowanie ich do zakupów. Serdecznie  zapraszamy.

 

 

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×