Visual Merchandising w modzie i wyposażeniu wnętrz

3-4.10.2018, Warszawa

Zarejestruj się

Wykład: Jak wykorzystać badania marketingowe i nowe pomysły na VM, by dopasować wygląd centrum handlowego do oczekiwań klientów?

2017-10-20

Zapraszamy serdecznie na wykład Marka Cichockiego pt. "Jak wykorzystać badania marketingowe i nowe pomysły na VM, by dopasować wygląd centrum handlowego do oczekiwań klientów?"

Opis prelekcji: Centra handlowe coraz częściej wychodzą poza swoją tradycyjną rolę – stają się nie tylko miejscami zakupów, ale też spotkań, relaksu, wspólnego spędzania czasu. Aby były nieustająco atrakcyjne dla swoich klientów, muszą nie tylko proponować ciekawą, dopasowaną do ich potrzeb ofertę, ale również wyglądać nowocześnie, być zaprojektowane i urządzone intuicyjnie. Na podstawie działalności Reteam Group pokażemy, w jaki sposób wykorzystać badania marketingowe do zmian w sferze wizualnej obiektu. Opowiemy, jak przełożyć świadome i podświadome oczekiwania klientów na odpowiednie oświetlenie, kolory, materiały i faktury w wystroju wnętrz. Na przykładzie butików tymczasowych Mytiful pokażemy również, jak zaaranżować sklep tak, by zachować równowagę pomiędzy ilością asortymentu, dekoracji a funkcjonalnościami dla klientów - tak, by służyły one budowaniu wyjątkowego doświadczenia zakupowego.

O prelegencie: Marek Cichocki – CEO Reteam Poland, Proxy Mytiful sp. z o.o.

Jest doświadczonym managerem z ponad 20-letnim stażem w retailu, specjalizującym się w budowaniu i wdrażaniu strategii ekspansji w sieciach handlowych. Od 1994 roku pracował w firmie Sunset Suits, a od 2001 w Solar Company Ltd., gdzie rozwijał sieć sklepów marki Solar na rynku polskim i czeskim. W 2008 roku kierował ekspansją sieci handlowej firmy Vox Industries S.A. Od 2009 roku współzałożyciel i partner firmy doradczej Brave New Concept, zajmującej się kreowaniem nowych konceptów retailowych.

Od 2011 roku jest polskim partnerem duńskiej firmy consultingowej Reteam Group, zajmującej się badaniami jakościowymi, budowaniem długofalowych strategii rozwoju oraz doradztwem przy budowie i rewitalizacji dla centrów handlowych.  Koordynował projekty dla takich klientów, jak Apsys, Immochan, GE Capital czy CBRE. Odpowiada również za rozwój na terenie Polski innowacyjnego konceptu Mytiful Stores, oferującego rozwiązania do aktywizacji powierzchni handlowych, w tym formatów tymczasowych.

Jest jednym z założycieli Polskiej Rady Centrów Handlowych i od 2008 roku zasiada w jej Zarządzie. Jako ekspert z wieloletnim doświadczeniem branżowym, był gościem
i prelegentem wielu konferencji i seminariów branży retail oraz nieruchomości komercyjnych.

Absolwent prawa na Uniwersytecie Szczecińskim i administracji w Saginaw Valley State University (Michigan, USA). 

Mytiful sp. z o.o. to firma o skandynawskim rodowodzie, należąca do duńskiej spółki Heiberg-Brodén Holding APS z siedzibą w Kopenhadze. Na polskim rynku działa od 2015 r., prowadzona przez Marka Cichockiego, pracującego wcześniej dla tak znanych marek jak m.in. Sunset Suits, Solar czy Vox. Mytiful świadczy kompleksowe usługi dla retailu oraz centrów handlowych, wdrażając i realizując na polskim rynku innowacyjną formułę „marketingowych sklepów tymczasowych” pod nazwą Mytiful Stores. Usługa ta pomaga deweloperom i zarządcom centrów handlowych zagospodarować i zaktywizować niewykorzystaną powierzchnię handlową. Opierając się na ciekawym, rzadko spotykanym w sprzedaży stacjonarnej w Polsce asortymencie marek skandynawskich (takich jak Rosemunde, Kaffe, Just Female, Second Female, Broste Copenhagen, Bloomingville, House Doctor, Hubsch, Pre End, Mundo i wiele innych), Mytiful opracował i uruchomił kilkanaście unikatowych konceptów retailowych. Firma działa na terenie całej Polski, oferując kompleksowe dopasowanie i przygotowanie konceptu, całościowe zarządzanie projektem i personelem oraz kreację i realizację strategii marketingowej dla każdego z butików.

Reteam Poland jest polskim przedstawicielem duńskiej firmy doradczo-badawczej Reteam Group z siedzibą w Kopenhadze, a jej działalność na polskim rynku koordynuje Marek Cichocki. Firma działa od 2001 roku, mając na swoim koncie kilkadziesiąt zrealizowanych projektów doradczo-rewitalizacyjnych. Reteam opracował i wykorzystuje autorskie modele badawcze, pozwalające szczegółowo nakreślić profil klienta oraz konkurencji, na podstawie których tworzone są ekspertyzy, będące podstawą do budowy długofalowych strategii i przewag konkurencyjnych. Wyróżnikiem Reteam Group są metody, jakimi posługuje się podczas realizacji badań – trzy socjograficzne narzędzia badawcze: Mind 16cx® na wyłącznej licencji Reteam Group, Replacemaking® oraz Retail Mapping® (analiza handlowa). Celem działań Reteam Group jest określenie potencjału danej lokalizacji, optymalizacja nieruchomości i kreowanie długoterminowych strategii rozwoju dla centrów handlowych i najemców.

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×