Visual Merchandising w modzie i wyposażeniu wnętrz

3-4.10.2018, Warszawa

Zarejestruj się

Wykład: Zrozumieć klienta - adaptacja VM - case study Camaieu Polska

2017-10-19

Zapraszamy gorąco na wykład Katarzyny Walendzik i Magdaleny Sochy z Camaïeu Polska. Będzie można sporo dowiedzieć się o VM na podstawie case study marki.

Katarzyna Walendzik, General Manager marki Camaïeu Polska

Katarzyna Walendzik to charyzmatyczny menadżer z wieloletnim i bogatym doświadczeniem w dziedzinie zarządzania i branży retail. Przez ostatnie lata z sukcesami zajmuje się efektywnym rozwojem marek zagranicznych obecnych na polskim rynku (obecnie Camaïeu Polska, wcześniej m.in. Etam, GO SPORT). Dzięki wiedzy, umiejętnościom i kreatywnemu podejściu do biznesu skutecznie wykorzystuje potencjał firm i współpracowników.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, Wydział Ekonomiczno–Rolniczy, specjalizacja: Zarządzanie i Marketing w Agrobiznesie. W 2001 r. ukończyła stacjonarne studia MBA ( SGGW Warszawa z ESSEC Business School Francja ) – Międzynarodowy Instytut Zarządzania i Marketingu w Gospodarce Żywnościowej (IZMA): – Zarzadzanie i marketing – handlowe obiekty wielkopowierzchniowe. W 2009 r. zdobyła dyplom Warszawskiego Uniwersytetu Otwartego z zakresu zarządzania krytycznymi sytuacjami w dziale HR.

Katarzyna Walendzik ma wieloletnie doświadczenie menadżerskie, doskonale rozwinięte umiejętności planowania, diagnozowania i koordynacji. Jest osobą wyróżniającą się wielką pasją w działaniu i bardzo dużym optymizmem, którym potrafi zarazić współpracowników.

Magdalena Socha, Dyrektor VM marki Camaïeu Polska

Z wykształcenia magister filologii francuskiej, z zawodu i pasji – visual merchandiser, pasjonatka mody i branży odzieżowej.

Od 7 lat zdobywa doświadczenie we francuskich firmach odzieżowych. Zawodową przygodę z merchandisingiem zaczęła 7 lat temu, kiedy podjęła pracę dla marki Promod na stanowisku koordynatora VM na trzy kraje: Polskę, Słowację i Czechy. Miała wtedy wspaniałą okazję dogłębnie poznać różnice w modowych potrzebach klientek w tych trzech krajach.

Współpracę z marką Camaïeu zaczęła w dziale marketingu. Od tego roku zajmuje stanowisko dyrektora VM, a jej misją jest wdrożenie nowego merchandisingu Essence i dopracowanie strategii marki w dopasowaniu merchandisingu do klienta lokalnego.

Marka Camaïeu

Camaïeu to francuska marka odzieżowa, która powstała z myślą o stworzeniu bogatej modowej oferty dla wszystkich kobiet, kolorowych i kobiecych kolekcji dobrze skrojonych ubrań w przystępnych cenach. Ta wspaniała przygoda z modą zaczęła się od małego butiku w Lens we Francji i w szybkim tempie przerodziła się w globalną sieć sprzedaży.

Camaïeu zajmuje pozycję lidera na francuskim rynku mody prêt-à-porter dla kobiet. We Francji marka sprzedaje swoje kolekcje w 650 sklepach. O silnej pozycji świadczy również obecność w 15 krajach. Każdego dnia ponad 900 sklepów z logo Camaïeu oferuje kobietom ubrania i dodatki w nowoczesnym stylu, modę łatwą w stylizacji, na każdą okazję i w dobrej cenie.

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×