Visual Merchandising w modzie i wyposażeniu wnętrz

3-4.10.2018, Warszawa

Zarejestruj się

Wykład: Centra handlowe czeka zmiana. Co to oznacza dla visual merchandisingu?

2017-10-18

Zapraszamy serdecznie na wykład Pani Elżbiety Dmowskiej-Mędrzyckiej pod tytułem "Centra handlowe czeka zmiana. Co to oznacza dla visual merchandisingu?". W trakcie prezentacji wiele ciekawych informacji, m.in. o:

  • Visual Merchandisingu w dobie digital native,
  • Czy coworking i open space trafi do centrum handlowych?
  • Czy ustawa krajobrazowa wpłynie na VM w centrach handlowych vintage czy hightech?

Elżbieta Dmowska Męrzycka, Prezes Mediadem, wieloletni redaktor naczelny prasy handlowej, absolwentka podyplomowych studiów menedżerskich na SGH i francuskiej HEC, wiceprezes Zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych i jeden z założycieli tej organizacji, członek Komitetu Handlu przy Krajowej Izbie Gospodarczej. Właścicielka agencji Mediadem Consulting. Elżbieta pracuje lub pracowała przy ponad 40 projektach centrów handlowych w Polsce, takich, jak np.: Arkadia w Warszawie, Magnolia Park we Wrocławiu, Silesia City Center w Katowicach, Blue City w Warszawie, Millenium Hall w Rzeszowie, Wzorcownia we Włocławku, Galeria Warmińska w Olsztynie, Korczowa Dolina, Galeria Słoneczna w Radomiu, Ogrody w Elblągu czy Galeria Solna w Inowrocławiu. Jako ekspert w dziedzinie konsultingu i marketingu centrów handlowych wielokrotnie występowała w warsztatach i wydarzeniach organizowanych przez Polską Radę Centrów Handlowych oraz podczas innych spotkań branżowych przygotowywanych przez wydawnictwa branżowe, zarówno jako moderator, jak i panelista.

Mediadem jest agencją consultingową z zakresu PR’u i marketingu oraz wsparcia biznesowego, wyspecjalizowaną w rynku nieruchomości. Firma realizuje strategie budowania relacji zarówno B2B, jak i B2C. Posiada doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych, wspiera aktywnie proces komercjalizacji obiektów, budując relacje z najemcami. Posiada doświadczenie w pracy na projektach sieciowych, realizowanych równocześnie w kilku miastach Polski. Głównym profilem działalności agencji jest kompleksowa obsługa firm w zakresie komunikacji strategicznej i obejmuje m.in. doradztwo biznesowe i strategiczne, zintegrowany marketing i komunikację z otoczeniem, a także media międzynarodowe, wsparcie procesu komercjalizacji, reklamę (kreacja i zakup mediów), PR korporacyjny, prewencję i zarządzanie kryzysowe, działalność wydawniczą (w tym DTP), wydarzenia specjalne.

Serwis używa plików cookies. Korzystając z serwisu zgadzasz się na ich użycie. ×